Ensimmäinen kontakti miehen kanssa tuli ihan luonnonmenetelmällä viihderavintolassa. En muista kuka oli esiintymässä, mutta vaikken itse harrasta lavatansseja, läksin katsomaan vierailevan laulutähden työsuoritusta sinä iltana kaupungissamme. Seisoskelin kaiteen luona tarkkailemassa soitto-orkesteria ja solistia ja pian minua tuli hakemaan hyväkroppainen kalju mies. Sanoin, etten tanssi, mutta hän jäi  juttelemaan. Katsoin, että täähän on ihan kivan ja luotettavan oloinen kundi ja käytiin sitten siinä välissä tanssimassakin. Kundi tarjosi mulle juomista ja otin appelsiinimehua, josta sitten tulikin kysely, että miksi en juo, minkä takia oon selvin päin. Onko joku erityinen syy olla juomatta. No mielestäni olin juonut jo ihan tarpeeksi, enkä halunnut yhtään enää.

Mentiin yhdessä yökerhoon ja kundi käyttäytyi koko ajan tosi herrasmiesmäisesti ja huolehtivasti minua kohtaan. Olin ihan otettu. Istuimme pöydässä juttelemassa ja kundi näytteli kännykästä kuviaan. Mulla oli silloin niskat  ihan jumissa ja lavatkin kipinöi, joten ajattelin lopettaa tylsien kuvien kattelemisen ja kiusata kaveria. Kysyin, että voisko se hieroa minun hartioitani. No totta kai hän voi ja käänsin hänelle selkäni. Ja voi luoja. Miten ihana. Tää hemmo olikin fysioterapeutti koulutukseltaan. Siinä taisin jo sitten ehdottaa parempaakin hierontasessiota loppuyöksi kämpilläni ja kaveri oli kiinnostunut lähtemään mukaan. Itse asiassa erittäin kiinnostunut, koska hän oli vain käymässä paikkakunnalla ja kaverin luona bunkkamassa sen yön.